Често задавани въпроси (FAQ) на Your Print

Добре дошли в страницата с често задавани въпроси на Your Print! Тук ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси, свързани с нашите продукти, поръчки, доставки и други.

1. Как мога да създам персонализиран дизайн за продукт?

Вие можете да създадете свой собствен дизайн, като използвате нашия онлайн дизайнерски инструмент. Просто изберете продукта, който искате да персонализирате, и качете изображението или текста, който искате да добавите. Можете също така да изберете дизайн от нашата колекция с над 2000 готови дизайна.

2. Какви продукти предлагате за персонализация?

Ние предлагаме широка гама от продукти за персонализация, включително тениски, суичъри, блузи, спортни долнища, чаши, бутилки и шапки. Всички продукти могат да бъдат персонализирани с вашия уникален дизайн.

3. Какъв е срокът за доставка на поръчките?

Срокът за доставка е от 3 до 5 работни дни след потвърждаване на поръчката. Ако се намирате в района на Банско, можете да вземете поръчката си на същия ден, ако тя е направена между 9:00 ч. и 15:00 ч..

4. Каква е цената на доставката?

Цената на доставката се определя от избраната куриерска фирма и зависи от теглото и размера на поръчката. При поръчки на стойност над 100 лв. доставката е безплатна.

5. Как мога да върна или заменя продукт?

Ако получите дефектен продукт или ако щампата не съответства на поръчката ви, можете да подадете заявка за връщане или замяна в срок до 3 дни след получаването на продукта. За повече информация, моля, вижте нашата [Политика за връщане и замяна на стоки].

6. Какви методи за плащане приемате?

Ние приемаме плащания чрез платформата myPOS за картови плащания, както и наложен платеж при получаване на продукта.

7. Предлагате ли международна доставка?

В момента не предлагаме международна доставка. Доставките се извършват само на територията на България.

8. Мога ли да видя как ще изглежда моят дизайн преди да поръчам?

Да, нашият онлайн дизайнерски инструмент ви позволява да видите визуализация на вашия дизайн върху избрания продукт преди да завършите поръчката.

9. Как се обработва поверителността на моите персонализирани дизайни?

Вашите персонализирани дизайни са видими само за вас. След като направите поръчка, ние гарантираме, че дизайнът ще остане поверителен и няма да бъде споделян или използван за други цели.

10. Имате ли отстъпки за по-големи поръчки?

Да, ние предлагаме отстъпки за по-големи поръчки. Ако добавите 5 или повече броя от един артикул в поръчката си, цената автоматично ще се намали.

11. Как мога да се свържа с вас?

Ако имате въпроси или нужда от помощ, можете да се свържете с нас на martin.yourprint@gmail.com или телефон: +359 897 026 797.

Ако не откривате отговор на вашия въпрос тук, моля, не се колебайте да се свържете с нас! Ще се радваме да ви помогнем.